معرفی محافظ های صفحه نمایش نیلکین "قسمت اول"

بهنام جعفری یکشنبه 8 بهمن 1396 - 20:58
معرفی محافظ های صفحه نمایش نیلکین "قسمت اول"
شاید تا کنون برایتان پیش آمده باشد که قصد خرید یک محافظ صفحه نمایش برای گوشی خود را داشته باشید اما در بین مدل های مختلف موجود در بازار سردرگم شده و ...

شاید تا کنون برایتان پیش آمده باشد که قصد خرید یک محافظ صفحه نمایش برای گوشی خود را داشته باشید اما در بین مدل های مختلف موجود در بازار سردرگم شده و برای انتخاب محافظ مناسب دچار مشکل شوید یا شاید بخواهید جداگانه ویژگی های مدل های مختلف محافظ های صفحه نمایش را دانسته و با یک مقایسه برای خرید بهترین و بصرفه ترین آنها اقدام نمایید. در مقاله پیش رو قصد داریم انواع مختلف محافظ های تولیدی شرکت نیلکین را برای شما معرفی کرده و ویژگی های هر کدام را به طور جداگانه برایتان معرفی نماییم. البته در قسمت اول مقاله تنها به معرفی محافظ های ساده و گلس پرداخته و در قسمت دوم انواع محافظ های ساده و گلس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی محافظ های صفحه نمایش نیلکین


تقسیم بندی محافظ های تولیدی شرکت نیلکین

محافظ های تولید شده توسط شرکت نیلکین را طی یک تقسیم بندی می توان به دو نوع محافظ های ساده و گلس تقسیم کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و بسته به نیاز کاربر مورد استفاده قرار می گیرند.در ابتدا به معرفی محافظ های صفحه نمایش ساده نیلکین و بیان ویژگی های آن ها پرداخته و سپس محافظ های صفحه نمایش گلس این شرکت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی محافظ های صفحه نمایش نیلکین


محافظ های صفحه نمایش ساده نیلکین

به طور کلی در دسته بندی محافظ های ساده شرکت نیلکین می توان محافظ های شفاف و مات و محافظ های سری Bright Diamond را نام برد که همگی جز محافظ های ساده محسوب شده که به ترتیب انواع گفته شده از مواد اولیه شفاف ، مات و مواد PET ساخته شده و البته ضخامت هایی کم خواهند داشت. در حقیقت محافظ های ساده همانطور که از نامشان به نظر می رسد در سطح پایین تری از مقاومت نسبت به محافظ های گلس قرار داشته و نمی توان از آنها انتظار بالایی در محافظت از صفحه نمایش گوشی خود داشت، البته پایین بودن سطح مقاومت نشانه ضعف محصول نبوده و این محافظ بخوبی از صفحه نمایش گوشیتان در برابر هر گونه خط و خش در طول استفاده های روزمره محافظت خواهد کرد. بنابراین در جمع بندی محافظ های ساده شرکت نیلکین آنها را محافظ هایی مقرون به صرفه و اقتصادی  و گزینه ای مناسب برای آندسته از افرادی که به دنبال محافظ های ارزان قیمت و البته مقاوم به نسب قیمت هستند معرفی خواهیم کرد.

محافظ های صفحه نمایش ساده نیلکین


ویژگی های محافظ های صفحه نمایش ساده نیلکین در یک نگاه :

- نازک و کم حجم

- دارای مقاومت بالا در مقابل قیمت کم

- مقاوم در برابر خط و خش

- مقرون به صرفه و اقتصادی

خرید محافظ های صفحه نمایش ساده نیلکین


محافظ های صفحه نمایش گلس نیلکین

در مقابل محافظ های صفحه نمایش ساده نیلکین، محافظ های گلس این شرکت در ترکیب خود از شیشه AGC ژاپن بهره می برند و در واقع دلیل نام گذاری آنها به نام گلس به همین دلیل می باشد. استفاده از شیشه در ترکیب این نوع محافظ ها سبب افزایش مقاومت آنها و نصب آسان آنها بر روی صفحه نمایش می گردد به طوریکه در هنگام نصب محافظ بر روی صفحه نمایش گوشی خود زمان کمتری از شما گرفته شده و نگرانی از بابت وجود حباب بین صفحه نمایش و محافظ وجود نخواهد داشت، چرا محافظ های گلس انعطاف پذیر کمتری داشته و در هنگام نصب کمتر جابه جا خواهند شد. 

محافظ های صفحه نمایش گلس نیلکین

گلس های نیلکین در دو مدل ساده و تمام صفحه به بازار عرضه شده اند که هر کدام از مدل های گفته شده دارای سری های مختلفی نیز می باشند. در هر دو مدل ساده و تمام صفحه سختی و مقاومت گلس های بالا بوده و براحتی می توانند از صفحه نمایش گوشی شما در برابر خط و خش و ضربه تا میزان سختی 9H محافظت نمایند. بنابراین محافظ های نوع گلس های نیلکین را می توان محافظ هایی مقاوم و سرسخت برای محافظت از صفحه نمایش گوشی در نظر گرفت.در این میان لازم است کمی راجع به محافظ های صفحه نمایش گلس ساده و تمام صفحه برایتان توضیح داده و آنها را شرح دهیم.

محافظ های صفحه نمایش گلس نیلکین

ویژگی های محافظ های صفحه نمایش گلس نیلکین در یک نگاه :

- ساخته شده از شیشه AGC ژاپن

- مقاوم و سرسخت

- مقاوم در برابر خط و خش تا میزان سختی 9H

- نصب آسان


محافظ های گلس ساده نیلکین

این نوع گلس ها در واقع از نظر شکل و شمایل مانند محافظ های صفحه نمایش ساده این شرکت هستند با این تفاوت که سختی و مقاومت بالایی داشته و همانطور که گفته شد در برابر خط و خش و ضربه تا میزان سختی 9H مقاومت خواهند کرد.

محافظ های صفحه نمایش گلس ساده نیلکین

خرید محافظ های صفحه نمایش گلس ساده نیلکین


محافظ های گلس تمام صفحه نیلکین

این نوع گلس ها که برای برخی مدل های خاص و بیشتر برای پرچم داران شرکت هایی نظیر اپل و سامسونگ تولید شده اند شکل و شمایلی کاملا شبیه به صفحه نمایش و حاشیه های دور تا دور آن داشته و پس از نصب بر روی صفحه نمایش گوشی در نگاه گوشی فاقد محافظ صفحه نمایش به نظر رسیده و با کمی کنجکاوری می توان متوجه وجود آن شد، البته پوشش دهی این محافظ ها بهتر گلس های نوع ساده و بوده و تمامی قسمت ها تا لبه ها را پوشش خواهند داد. بنابراین ویژگی های گفته شده را می توان تفاوت اصلی گلس های نوع تمام صفحه نیلکین با نوع ساده آنها ارزیابی کرده و تقریبا در سایر موارد بخصوص مقاومت در برابر خط و خش و ضربه، آنها را همانند گلس های نوع ساده این شرکت دانست.

محافظ های صفحه نمایش گلس تمام صفحه نیلکین

خرید محافظ های صفحه نمایش گلس تمام صفحه نیلکین


اما در پایان به ذکر این نکته خواهیم پرداخت که طبیعتا محافظ های صفحه نمایش گلس قیمت های بالایی در مقایل محافظ های ساده داشته و البته مقاومت بالاتری نیز از خود نشان خواهند داد بنابراین ؛

- اگر در هنگام کار کردن با گوشی خود حساسیت های ویژه ای به خرج داده و همه جانبه مراقب گوشی خود هستید و از طرفی هزینه ها نیز برایتان مهم است خرید یک محافظ صفحه نمایش ساده می تواند بهترین انتخاب برایتان محسوب شود بنابرایت در اینصورت مستقیما به سراغ محافظ های ساده رفته و نوع شفاف و یا مات آن را برای مراقبت از صفحه نمایش گوشی خود انتخاب نمایید. 

- اما اگر با توجه به شرایط کاری و یا زندگی خود در هنگام استفاده از گوشی خطرات بیشتری از جمله خط و خش و یا شکستگی صفحه نمایش گوشیتان را تهدید خواهد کرد، بدون شک می بایست بسراغ محافظ های گلس نیلکین رفته و صفحه نمایش گوشی خود را در برابر خط و خش و ضربه تا میزان سختی 9H مقاوم نمایید.

خرید محافظ های صفحه نمایش نیلکین

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)