بازگشت گلکسی نوت 7 سامسونگ

محمد حسین نادی یکشنبه 8 مرداد 1396 - 17:29
بازگشت گلکسی نوت 7 سامسونگ
چندین ماه پیش سامسونگ اعلام کرد تصمیم به عرضه ی نسخه ی تازه ای از گلکسی نوت 7 در فروشگاه های برجسته دنیا دارد .

این اتفاق به کمک میکند به خلاص شدن کمپانی از گلکسی نوت های فراوانی که در انبار خاک میخوردند. با توجه به شایعات گلکسی نوت بازسازی شده حدود 650 دلار قیمت شده است. سامسونگ هنوز تایید نکرده است که چه اسمی برای نسخه ی جدید گل سرسبد اما کم شانس سال پیش خود، گلکسی نوت 7، در نظر دارد، همچنین قیمت و فروشگاهی را مشخص نکرده است. گزارشگران برای این ورژن جدید اسم جدید با عنوان گلکسی نوت EF پیشنهاد دادند که مخفف شده ی "Fan Edition" به معنای "نسخه ی طرفداران" میباشد. همچنین حرف R در کنار اسم آن، برای نشان دادن مدل بازسازی شده (Refurbished).

گلکسی نوت 7R در همان مدل و چهار رنگ مدل متوقف شده ی گلکسی نوت 7 اصلی عرضه میشود. آبی، مشکی، طلایی و نقره ای. سایر ویژگی ها با گلکسی نوت 7 مطابقت میکند، و این به این معناست که گلکسی نوت EF دارای صفحه نمایش Quad HD 5.7 اینچ، باپردازنده ی 8890 Exynos، و 4GB RAM میباشد. گرچه بنظر میرسد قرار است با باتری کوچکتری به ظرفیت 3200mAh عرضه گردد.

بازگشت گلکسی نوت 7 سامسونگ

بر اساس گزارشات پیش بینی میشود سامسونگ گلکسی نوت 7 بازسازی شده را در کره به مبلغ 732000 وون (won) که برابر با 650 دلار به فروش برساند. این قیمت برابر با تلفن های عتیقه ای است که به دلیل سوختن اعتبار پیدا کرده است!

پاوربانک سامسونگ

لوازم جانبی گوشی سامسونگ 

پاور بانک

بازخوردها
    ارسال نظر