چی چرا ؟ راهنمای هوشمند خرید گوشی موبایل

محمد حسین نادی سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 08:08
چی چرا ؟ راهنمای هوشمند خرید گوشی موبایل
طی سالهای گذشته ، دنیای رنگارنگ گوشی‌های موبایل ، روز به روز فریبنده‌تر ، پیچیده‌تر و شلوغ‌تر شده‌است ولی اغلب ما نتوانسته‌ایم پا به پای این پیچیدگی‌ها برویم.

مشکل تا جایی پیش می‌رود که ما از بسیاری از توانایی‌ها و کارکردهای گوشی‌های موبایل سر در نمی‌آوریم و در خرید آن‌ها نیز با نداشتن اطلاعات کافی ، انتخاب‌هایی نا‌آگاهانه و بعضاً بسیار گران انجام می‌دهیم.

در این دنیای مگو و مپرس ، شرکت‌ها و افراد بسیاری با سوء استفاده از عدم آگاهی ما ، توانسته‌اند سودهایی را کسب کنند و در بسیاری از مواقع ما از هزینه‌هایی که متحمل شده‌ایم آگاه نیستیم.
برای حل این مشکل ، در گوشه‌ای از این جهان ، چند جوان دور هم جمع شده‌اند تا با دانش و آگاهی خود ، به ما در انتخابی مطمئن کمک کنند. آن‌ها نه واردکننده‌اند ، نه فروشنده‌اند و نه دلال. آن‌ها فقط می‌خواهند به دیگران کمک کنند تا بدانند «چی» را «چرا» باید خرید یا حتی نباید خرید.
آن‌ها با تلاش‌های خود اولین راهنمای خرید هوشمند جهان را با نام «چی‌ چرا» ساخته‌اند و برای بهبود آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. در حال حاضر خدمات راهنمای خرید چی‌چرا فقط شامل راهنمای هوشمند خرید گوشی موبایل می‌شود اما در آینده دسته‌بندی‌های دیگری را نیز اضافه خواهند کرد.


در این سایت برای انتخاب گوشی ، ابتدا هزینه‌ی مورد نظر و حداکثر ابعاد قابل قبول گوشی‌تان را انتخاب می‌کنید، سپس با پاسخ دادن به چند سوال ساده و فشردن دکمه‌ی جست‌و‌جو لیستی اولویت بندی شده از محصولات موجود در بازار را مشاهده می‌کنید که بر اساس بیشترین تطابق با نیازهای شما به کمترین مرتب شده‌است.
چی چرا اولین راهنمای خریدی است که به صورت تخصصی و بدون هیچ چشم‌داشتی در تلاش است تا بر خلاف متدهای بازاریابی ، به شما آن محصولی را معرفی کند که مطابق نیازهای شما بهترین محصول موجود در بازار است. راهنمای خرید گوشی 

 

چی چرا ؟ راهنمای هوشمند خرید گوشی موبایل


زیبایی کار آن‌ها در این است که هیچ سازنده ، فروشنده یا واردکننده‌ای بر راهنمایی خرید چی چرا کوچکترین تاثیری ندارد و آن‌ها فقط بر اساس جدیدترین متدولوژی‌های تصمیم‌گیری و هوش مصنوعی ، به شما بهترین گوشی‌هایی را معرفی می‌کنند که بیشترین تطابق را با نیاز شما دارند. باور کردنش دشوار است ولی آن‌طور که موسس چی چرا ؟ می‌گوید ، هدف اول و آخر آن‌ها راهنمایی واقعی کاربران برای داشتن تجربه‌ی خریدی بسیار سریع‌تر و بسیار لذت‌بخش تر است. راهنمای خرید گوشی موبایل


در چی چرا برای افزایش اطلاعات کاربران ، نقد و بررسی‌های تخصصی اما بسیار ساده و گویا ، نقاط قوت و ضعف و مشخصات فنی تمام محصولات موجود در بازار شامل سامسونگ ، اپل ، ال‌جی ، هواوی و حتی دیگر برندهای چینی معتبر مانند شیائومی و وان پلاس در کنار حدود قیمت آن محصولات در بازار آورده شده تا کاربران بتوانند بهترین را به سادگی انتخاب کنند.
نقد و بررسی‌های چی چرا به صورت تخصصی ، مختصر ، بسیار کاربردی و در عین حال بسیار ساده نوشته شده‌اند. نقد و بررسی‌هایی که تنها 2 الی 3 دقیقه برای خواندنشان زمان نیاز دارید و بدون هیچ استثنائی ، در تمام بررسی‌ها با نگاه کارشناسی و برابر به محصولات سازنده‌های مختلف نگاه شده. راهنمای خرید موبایل
چی چرا آمده است تا به شما در خرید بهترین محصول ممکن در کوتاه‌ترین زمان کمک کند. از این پس می‌‌توانید به جای آنکه چندین ساعت یا حتی چندین روز را صرف گشتن به دنبال بهترین محصول برای خرید با بودجه مورد نظرتان کنید ، به سایت چی چرا رفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ، بهترین گوشی را برای رفع نیازهایتان بیابید.

 

چی چرا ؟ راهنمای هوشمند خرید گوشی موبایل

 

 

منبع (+)
 
بازخوردها
    ارسال نظر